wtorek, 29 maja 2012

Broadwayowski czar

Fani musicali nie mają wcale łatwo. Co prawda jest w Polsce kilka świetnych scen muzycznych, ale po pierwsze nie każdy ma możliwość jeździć od teatru do teatru, a po drugie spektakle z racji na wysoki koszty produkcji są grane zazwyczaj dość długo. Dlatego gdy już zobaczymy te spektakle które możemy pozostają nam marzenia o wizycie na Broadway'u, płyty, filmowe produkcje i...koncerty. 
W ostatnią niedziele miała przyjemność odwiedzić warszawski Teatr RAMPA i zobaczyć, a raczej posłuchać koncertu 'BROADWAY STREET- the Show'. Jak nie trudno się domyślić wyszłam oczarowana. Piosenki z kultowych musicali jak chociażby ukochany przeze mnie Taniec Wampirów, ale także Love Never Dies, Jesusu Christ Superstar, Funny Girl, Miss Saigon czy Chicago, wykonane w różnych językach chwilami bawiły, chwilami wzruszały, ale co najważniejsze każdy dźwięk był przepełniony emocjami ludzi którzy kochają musical. Jedyne co mam do zarzucenia to nie do końca jasna dla mnie idea dwóch baletnic, które co chwila zmieniały stroje i chociaż pięknie tańczyły to mam wrażenie, że nie zawsze udawało im się oddać tematykę utworu. Pomijając to dla mnie wieczór idealny. Sama możliwość usłyszenia na żywo po tylu latach duetu Kuba Wocial i Kuba Molęda w piosence 'Gdy miłość się budzi' jest według mnie wystarczającą rekomendacją. 
Może nie jest to spektakl dla wszystkich, bo bez znajomości musicali można się trochę pogubić, szczególnie jeśli nie zna się języków. Ci którzy liczą na pełną scenografię też trochę się rozczarują bo tu króluje muzyka i przepiękne głosy, ale jeśli ktoś kocha musicale to zdecydowanie warto- będziecie zachwyceni. Dla sentymentalnych pozycja wręcz obowiązkowa!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz